г.Ирпень, ул.Севериновская 130

Графік роботи

Понеділок- Неділя Без Вихідних

Телефон

+38 067 618 40 39

Заповніть форму нижче, щоб отримати вашу швидку пропозицію.


Select Service:

г.Ирпень, ул.Севериновская 130

Понеділок- Неділя Без Вихідних
+38 067 618 40 39

Просування сайтів, магазинів Київ, Ірпінь, Буча

Сьогодні багато компаній не тільки в Києві, Ірпені, Бучі, Гостомелі, але й інших містах України оцінили переваги просування сайтів в інтернеті. І все завдяки тому, що такий спосіб розкрутки дешевше, ніж контекстна і тізерна реклама, прайс-агрегатори і реклама в Facebook або Instagram. Крім того, результати SEO приводять відвідувачів на сайт навіть через певний час, а ось відключена контекстна реклама відразу ж обриває трафік. Популярність SEO також обумовлена інтересом до електронної комерції. Наприклад, у Києві, Ірпені, Бучі щорічно збільшується кількість інтернет-магазинів і локальних компаній. Люди з великою довірою купують онлайн і частіше починають пошуки потрібного товару з моніторингу в Інтернеті.

Давайте розберемося, що ж таке SEO і що потрібно знати перш, ніж звертатися в інтернет-агентства.

Що таке SEO-просування сайту або інтернет-магазину в Києві, Бучі, Ірпені?

SEO (англ. «Search Engine Optimization» — пошукова оптимізація) — це процес, що охоплює комплекс дій на сайті (коригування верстки, технічної складової, вмісту, структури) і за його межами (написання гостьових публікацій, розміщення зовнішніх посилань тощо), з метою відповідності вимогам пошукових систем.

SEO просування сайту — це гра в довгу, адже перші результати SEO просування сайту буде видно не раніше 3 місяців після проведення змін на сайті. Незважаючи на те, що це досить довгий процес роботи над сайтом, SEO просування має великий попит.

В Україні найбільш популярною пошуковою системою є Google. Відповідно, все, про що ми будемо розповідати Вам у цій статті, буде стосуватися цієї пошукової системи. В цій статті про SEO просування сайту або інтернет-магазину ми розглянемо те, що має значення для максимально швидкого просування в ТОП Google і залучення цільового трафіку на веб-ресурс.

Етапи SEO-просування сайту або інтернет-магазину Київ, Ірпінь, Буча

Для того щоб провести правильне SEO-просування сайту або інтернет-магазину, Вам необхідно знати основні етапи SEO-просування. Отже, основні етапи SEO-просування сайту:

Аналіз ринку та дії конкурентів. Варто проаналізувати, адже Вам необхідно знати «правила гри» на Вашому ринку і дії основних конкурентів, з якими Вам доведеться боротися з ТОП Google. Тим не менш, пам’ятайте, що не завжди конкуренти в офлайні є Вашими основними конкурентами в онлайні.

Проведення аудиту Вашого сайту. Перед тим як щось виправляти, поліпшувати або змінювати, Вам необхідно знати про сайт все. В іншому випадку SEO-просування не дасть ніяких результатів, а навіть може погіршити нинішній стан сайту.

Створення правильною, зрозумілою структури сайту. Правильно, коли 1 категорія товарів знаходиться на 1 сторінці. Якщо на сайті кеди і туфлі в одній категорії, знайте, ви не досягнете ніяких результатів просування в ТОП Google поки не роз’єднайте ці дві категорії окремо.

Пошук, сортування і групування семантичного ядра. Від правильності збору цієї інформації залежить практично 80 % успішності SEO-просування.

Пошук і виправлення технічних помилок на сайті. Визначити наявність або відсутність технічних помилок Вам вдасться після проведення аудиту. Наявність технічних помилок може повністю перекрити Вам успішний шлях до перших позицій.

Робота над внутрішньою оптимізацією. Ці роботи проводяться для максимального ефекту SEO-просування.

Оптимізація контенту. Контент, а найголовніше оптимізований (тобто наповнений ключовими словами із зібраного Вами семантичного ядра) і унікальний – це те, від чого не можна відмовитися. Через брак унікального оптимізованого контенту — перша сторінка Google для Вашого сайту закрита.

Робота над зовнішньою оптимізацією сайту. Щомісячна робота з збільшенням посилальної бази сайту. Таким чином, збільшуючи довіру пошукових систем до Вашого сайту.

Робота над поліпшенням і удосконаленням юзабіліті. Юзабіліті – це про зручність використання вашого сайту. Чим зручніше, сайт-тим кращі результати просування.

Поліпшення отриманих результатів. Закінчивши роботу над усіма перерахованими пунктами – ми знову повертаємося до пункту № 4 і збираємо все більше нових ключових запитів, які ще не вдалося охопити за попередні рази.

Чи можна потрапити в ТОП Google без SEO?

Алгоритми пошукової системи Google стають більш досконалими. Так, наприклад, з 2011 року існує і оновлюється алгоритм Panda, а з 2012 — Penguin. Стандарти якості Google постійно доповнюються, тому щорічно інтернет-агентства публікують нові рекомендації по просуванню сайтів, за умови дотримання яких можна потрапити в ТОП Google або принаймні наблизитися до бажаного результату.

Динаміка змін пов’язана з тим, що кількість сайтів, інтернет-магазинів і стартапів стрімко зростає. Нові ресурси вступають у конкуренцію з уже наявними.

Проте новачки часто применшують значення SEO і, як результат, не завжди адекватно оцінюють реальний рівень конкуренції серед пошукової видачі.

Один з перших питань власників інтернет-магазинів стосується просування веб-ресурсу в Google без додаткових вкладень в SEO.

ДАВАЙТЕ РОЗБЕРЕМОСЯ, ЧИ МОЖЛИВО ПОТРАПИТИ В ТОП GOOGLE БЕЗ SEO?

Ні для кого не секрет те, що Google фільтрує сайти за певними критеріями та встановлює власні стандарти якості. Ми повинні їх враховувати для забезпечення зростання показників.

Досвідчений SEO-фахівець знає список умов (який, до речі, містить більше 200 позицій), які необхідно виконати, щоб підняти веб-ресурс в ТОП пошукової видачі. Для визначення, з чого краще почати пошукову оптимізацію та якою повинна бути стратегія просування, необхідно провести технічний аудит сайту.

Всі умови складаються з чотирьох основних блоків:

Технічна сторона. Сюди належать: виправлення помилок в коді, усунення дублів сторінок, збільшення швидкості роботи ресурсу, доступність у мобільній версії, коректна структура сайту.

Семантичне ядро. Формування списку ключових слів і словосполучень, відповідних змісту сторінок, які просуваються веб-ресурсу.

Якість і кількість контенту. Як відомо, контент — це основа просування сайту. Всі пошукові алгоритми, як і раніше, орієнтуються на тексти, але в 2020 році продовжиться зростання попиту на фото-, відео – і аудіоматеріали. В той же час весь контент повинен бути унікальним, цікавим і корисним.

Usability сайту. Термін, що позначає зручність і простоту користування сайтом або інтернет магазином. Веб-ресурс може бути дуже оригінальним, незвичайним і навіть екстравагантним, але якщо він складний — навряд чи відвідувачі на ньому будуть довго затримуватися.

Кожний із блоків містить певну кількість завдань, якими займається SEO-спеціаліст для пошукової оптимізації веб-ресурсу. Істотний результат можливий лише за умови комплексного вирішення завдань з усіх чотирьох блоків. Без цього не варто сподіватися на потрапляння в ТОП Google.

Правильне просування сайту здатне залучити на ресурс тисячі відвідувачів. У той же час неправильне може поставити хрест на всіх (навіть самих цікавих) товарних пропозиціях. В сучасних умовах лідирує той інтернет-магазин, який працює швидше, виглядає зрозуміліше і, що дуже важливо, — викликає довіру відвідувачів.

Підіб’ємо підсумки: Якщо Вам потрібна оптимізація сайту, інтернет-магазину під Google – звертайтеся за номером 063 411 35 61 там же Ви знайдете і Viber, можна написати запитати, уточнити, проконсультуватися.

Seo специалист

Спеціаліст в області інтернет маркетингу, програмування. Займаюся створенням сайтів, інтернет-магазинів, наповненням і оптимізацією сайтів, інтернет магазинів під Google

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *